tu ets aquí: Inici | Admissió i matrícula

Admissió i matrícula (Socials)

Admissió

Primer de tot cal que contactis el coordinador per demanar-li si et cal fer una admissió prèvia al programa. L'admissió serveix per comprovar que tots els alumnes compleixen els requisits del programa i garantir un ambient de treball òptim durant el programa. Contacta amb el coordinador per saber si et cal realitzar aquest procés.

Preinscripció

La preinscripció consisteix en una reserva de plaça. T'assegura que no et quedaràs fora del programa que t'interessa i precisament per això és molt recomanable que la facis en els primers dies en que estigui oberta.

Consulta el coordinador davant de qualsevol dubte.

Matrícula

Finalment, la matrícula serveix per formalitzar el teu ingrés al programa i atorgar-te els drets al títol o certificat corresponent en la mesura en que el superis. Per evitar-te ensurts amb la documentació requerida, també et recomanem que et matriculis en els primers dies del període previst.

Dates: del 30/06/2013 al 18/09/2013

Lloc: Unitat d'Atenció a l'Usuari. Escola de Postgrau. Campus UAB (Barcelona)

Formes de pagament

Pots fer el pagament del programa mitjançant targeta de crèdit (les acceptem totes llevat d'American Express), xec conformat, factura d'empresa o si disposes d'una beca.

Programes relacionats

DESCARREGA'T EL PROGRAMA DE LA DIPLOMATURA AQUÍ (PDF)